Dokumentacija javnih nabavki
-
- Odluka o poništenju postupka javne nabavke Bankarske usluge za 2020. godinu
- Osiguranje zaposlenih poziv za dostavu ponuda
- JN osiguranje zaposlenih
- JN održavanje programa matičnog ureda i računovodstva
- JN bankarske usluge
- Servisiranje računarske opreme
- Odluka o poništenju JN Nabavka goriva, maziva i sredstava za održavanje vozila
- Plan javnih nabavki 2020. godina – final
- Odluka o usvajanju i plan javnih nabavki 2019. g.
- Pravilnik o postupku javne nabavke male vrijednosti
- Odluka o usvajanju plana javnih nabavki za 2018
- Plan javnih nabavki nabavki JU Dom Prača za 2018. godinu
Tenderska dokumentacija javnih na
- Izmjena i dopuna Plana nabavki Općine Pale
- Odluka o pokretanju – servisiranje računarske opreme
- Odluka o pokretanju JN – dugoročni kredit druga
- Izmjena i dopuna plana javnih nabavki – druga
- Poziv za dostavu ponuda – nabavka usluga Anex II dio B – osiguranje zaposlenih
- Odluka o pokretanju JN – osiguranje zaposlenih
- Odluka o pokretanju javne nabavke – telefonske usluge
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Vinčica
- Odluka o pokretanju JN – usluge Vinčica
- Odluka o poništenju postupka – dugoročni kredit
- Odluka o dodjeli ugovora – rovokopač
- Odluka o dodjeli ugovora JKP D.Bare – D. Čemernica
- Odluka o dodjeli ugovora JKP Datelji-Komrani
- Odluka o pokretanju JN održavanje porograma
- Plan JN JU DZ Prača za 2022.godinu
- Odluka i Plan javnih nabavki
- Obustava postupka JN
- Odluka o pokretanju nabavke rovokopač
- Odluka o izmjeni plana Javnih nabavki
- Odluka o izmjeni i dopuni plana JN
- Izvještaj o dodjeli ugovora – Dječije igralište
- Odluka o izmjeni Plana nabavki
- Odluka o pokretanju
- Odluka o izmjeni Plana JN
- Rješenje o prihvatanju žalbe Flex invest
- Odluka o pokretanju postupka JN Sanacija korita
- Odluka – Nabavka bankarskih usluga
- Odluka – ponovno pokretanje postupka jn
- Odluka o poništenju postupka – nabavka sredstava za higijenu
- Odluka o pokretanju JN – Kancelarijski materijal
- Odluka o pokretanju JN – toneri i ketridži
- Odluka o pokretanju javne nabavke -igralište
- Odluka o pokretanju javne nabavke – sredstva za higijenu
- Tenderska dokumentacija – nabavka usluga reprezentacije
- Odluka o pokretanju javne nabavke – usluge reprezentacije
- Odluka o pokretanju javne nabavke – servisiranje vozila
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – održavanje programa
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – izrada projektne dokumentacije
- Tenderska dokumentacija – osiguranje zaposlenih
- Odluka o pokretanju javne nabavke _ osiguranje zaposlenih
- Odluka o pokretanju javne nabavke – servisiranje računarske opreme
- Odluka o izmjeni tenderske dokumentacije
- Odluka o pokretanju JN telefonske usluge
- Odluka o pokretanju JN održavanje kompjuterskih programa
- Odluka o pokretanju javne nabavke usluga izrada i revizija projektne dokumentacije
- Odluka o pokre. JN Goriva i maziva
- Plan javnih nabavki za 2021. godinu
- Zaključak o obustavi postupka nabavka medicinske opreme
- Odluka o JN nabavka medicinske opreme
- Plan nabavki DZ 2020.
- Nabavka tonera i ketridža
- Kancelarijski materijal
- Bankarske usluge
- Izvještaj o provedenom postupku – sredstva za održavanje čistoće
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača kancelarijskli materijal
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – nabavka tonera
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – bankarske usluge
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke
- Odluka o pokretanju nabavke tonera i ketridža
- Odluka o pokretanju nabavke kancelarijskog materijala
- Odluka o pokretanju nabavke bankarskih usluga
- Odluka o pokretanju javne nabavke sredstava za čišćenje
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača 2 dio
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača 1 – nabavka higijensko prehrambenih paketa
- Tenderska restoranske usluge
- Odluka o pokretanju javne nabavke – Restoranske usluge
- Odluka o pokretanju javne nabavke Higijensko prehrambeni paketi II
- Druga izmjena i dopuna plana javnih nabavki
- Izvještaj o provedenom postupku higijensko-prehrambeni paketi
- Dodjela ugovora – servisiranje računarske opreme
- Odluka o pokretanju JN nabavka higijensko-prehrambenih paketa
- Dopuna plana JN za 2020.
- Odluka dopuna plana JN 2020.
- Dobrovoljno ex ante obavještenje o transparentnosti – osiguranje zaposlenih
- Dodjela ugovora – Itineris d.o.o Tuzla – održavanje programa
- Izvještaj o provedenom postupku JN – Gorivo -829-7-1-4_20
- Poništenje postupka JN – Održavanje vozila
- Odluka o dodjeli ugovora – servisiranje računarske opreme
- Odluka o pokretanju postupka JN bankarske usluge
- Odluka o dodjeli ugovora Itineris
- Odluka o dodjeli ugovora – osiguranje zaposlenih
- Odluka O pokretanju Javne nabavke Goriva, maziva i sredstava za održavanje vozila
- Odluka o poništenju postupka javne nabavke Bankarske usluge za 2020. godinu
- JN servisiranje vozila
- Osiguranje zaposlenih poziv za dostavu ponuda
- JN usluge osiguranja zaposlenih
- JN održavanje programa matičnog ureda i računovodstva
- JN bankarske usluge
- JN servisiranje računarske opreme
- Poništenje gorivo
- Odluka o utvrđivanju plan javnih nabavki 2020.godine
- Plan javnih nabavki 2020. godina – final
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Usluge nadzora nad izvođenjem radova na Izgradnji glavnog kolektora kanalizacione mreže u naselju Prača III faza
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke Usluge nadzora nad izvođenjem radova na Izgradnji glavnog kolektora kanalizacione mreže u naselju Prača III faza
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Izgradnja glavnog kolektora kanalizacione mreže u naselju Prača III faza
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke -Izgradnja glavnog kolektora kanalizacione mreže u naselju Prača III faza
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Nabavka kancelarijskog materijala za 2019. god.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača usluge nadzora nad izgradnjom glavnog kolektora kanalizacione mreže u naselju Prača III
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke usluge nadzora nad izgradnjom glavnog kolektora kanalizacione mreže u naselju Prača III
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Restoranske usluge za 2019. godinu
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke – Restoranske usluge za 2019. god.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Nabavka materijala za održavanje čistoće za 2019. godinu
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke – Nabavka materijala za održavanje čistoće za 2019. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Nabavka Ketridža i tonera za 2019. god.
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke – Kancelarijski materijal Ketridži i toneri za 2019. god.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Telefonske usluge za općinu i mjesne zajednice
- Izvještaj o provedenom postupku JN Izgradnja kanalizacione mreže u naselju Prača III
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Telefonske usluge za općinu i mjesne zajednice
- Izvještaj o provedenom postupku JN – Telefonske usluge za općinu i mjesne zajednice
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu javne nabavke – Osiguranje uposlenika i osiguranje motornih vozila za 2019. godinu
- Izvještaj o Provedenom postupku javne nabavke – Osiguranje uposlenika i osiguranje motornih vozila za 2019. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu javne nabavke – Održavanje programa računovodstva za 2019. godinu
- Izvještaj o Provedenom postupku javne nabavke – Održavanje programa računovodstva za 2019. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu javne nabavke – Održavanje programa matičnog ureda za 2019. godinu
- Izvještaj o Provedenom postupku javne nabavke – Održavanje programa matičnog ureda za 2019. godinu
- Odluka o utvrđivanju Plana nabavki Općine Pale za 2019. godinu
- Izvještaj o Provedenom postupku javne nabavke – Bankarske usluge za 2019. godinu (Privredna banka)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu javne nabavke – Bankarske usluge za 2019. godinu
- Izvještaj o Provrdenom postupku javne nabavke – Bankarske usluge za 2019. godinu (Union banka)
- Odluka vanplanskoj nabavci kao sastavnom dijelu Plana nabavki općine Pale za 2019. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu javne nabavke – Nabavka goriva i maziva za 2019. godinu
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke – Nabavka i goriva i maziva za 2019. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetu javne nabavke – Nabavka flaširane vode za piće za 2019. godinu
- Izvještaj o provedenom postupku – Nabavka flaširane vode za piće za 2019. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka limenih tabli sa nazivima ulica i naseljenih mjesta
- Izvještaj o provedenom postupku Javne nabavke Nabavka limenih tabli sa nazivima ulica i naseljenih mjesta
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana nabavki općine Pale za 2018. godinu (VI izmjena i dopuna)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka fotokopir aparata
- Izvještaj o provedenom postupku JN Nabavka fotokopir aparata
- Odluka o izmjenama i dopunama lana nabavki za 2018. godinu (V izmjena)
- Izvještaj o provedenom postupku Nabavka i ugradnja opreme za uvođenje adresnog registra za potrebe katastra općine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka i ugradnja opreme za uvođenje adresnog registra za potrebe katastra općine
- Izvještaj o provedenom postupku Usluge nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji seoskih puteva Donji Brdarići i Gornji Brdarići
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Usluge nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji seoskih puteva Donji Brdarići i Gornji Brdarići
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka ketridža i tonera za potrebe općine za 2018 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke Nabavka ketridža i tonera za potrebe općine za 2018 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe općine za 2018 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe općine za 2018 godinu
- Odluka o Izmjenama i dopunama Plana nabavki Općine Pale za 2018. godinu (III izmjena i dopuna Plana nabavki)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka materijala za održavanje čistoće
- Izvještaj o provedenom postupku JN – Nabavka materijala i sredstava za održavanje čistoće
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana nabavki općine Pale za 2018. godinu (II izmjena)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka kompjutera sa pratećom opremom za računovodstvo Općine Pale FBiH
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Restoranske usluge za 2018 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN-Nabavka kompjutera sa pratećom opremom za računovodstvo Općine Pale FBiH
- Izvještaj o provedenom postupku JN-Restoranske usluge za 2018. godinu
- Odluka o poništavanju postupka javne nabavke kancelarijskog materijala, sitnog inventara, tonera i ketridža
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Osiguranje uposlenika i osiguranje motornih vozila
- Izvješataj o provedenom postupku JN-Osiguranje uposlenika od nezgoda osiguranje vozila od automobilske odgovornosti i auto kaska
- Poziv za dostavu ponuda za Restoranske usluge prema Aneksu II dio B
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Itineris d.o.o. Tuzla. Održavanje programa računovodstva za 2018 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Itineris d.o.o. Tuzla. Održavanje programa matičnog ureda za 2018 godinu
- Ugovor o održavanju programa matičnog ureda
- Održavanje programa računovodstva
- Izvještaj o provedenom postupku JN bankarske usluge-Union banka
- Izvještaj o provedenom postupku JN-bankarske usluge Privredna banka
- Odluka o izboru njpovoljnijeg ponuđaća bankarsek usluge
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana nabavki Općine Pale za 2018. godinu I izmjena
- Izvještaj o provedenom postupku JN Izrada javne rasvjete Kriva Draga-Bijela Voda
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Izrada javne rasvjete Kriva Draga-Bijela Voda
- Izvještaj o provedenom postupku javne nabavke Nabavka novog terenskog vozila za službu civilne zaštite
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka novog terenskog vozila za službu civilne zaštite
- Izvjestaj o provedenom postupku JN Usluge nadzora nad izvođenjem radova na Sanaciji lokalnog puta Hrenovica – Prespica
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca Usluge nadzora nad izvođenjem radova na Sanaciji lokalnog puta Hrenovica – Prespica
- Odluka o utvrđivanju Plana nabavki Općine Pale za 2018 godinu i Plan javnih nabavki Općine Pale za 2018 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN Usluge nadzora nad izvođenjem radova na Sanaciji klizišta Nehaji i dijela lokalnog puta za nehaje u zoni klizišta
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Usluge nadzora nad izvođenjem radova na Sanaciji klizišta Nehaji i dijela lokalnog puta za nehaje u zoni klizišta
- Izvještaj o provedenom postupku JN Nabavka riblje mlađi potočne pastrmke za poribljavanje rijeke Prače
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Nabavka riblje mlađi potočne pastrmke za poribljavanje rijeke Prače
- Izvještaj o provedenom postupku JN Usluge snimanja pozicija i izrada predmjera radova za sanaciju lokalnog puta Hrenovica – Prespica i lokalnog puta za Donje i Gornje Brdariće
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za Usluge snimanja pozicija i izrada predmjera radova za sanaciju lokalnog puta Hrenovica – Prespica i lokalnog puta za Donje i Gornje Brdariće
- Odluka o poništenju postupka javne nabavke Nabavka novog terenskog vozila za službu civilne zaštite
- Izvjestaj o provedenom postupku JN Sanacija klizista u Nehajima i dijela lokalnog puta za Nehaje u zoni klizista
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Sanacija klizišta u Nehajima i dijela lokalnog puta za Nehaje u zoni klizišta
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana nabavki općine Pale za 2017. godinu (VI Izmjena i dopuna Plana nabavki)
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana Javnih nabavki za 2017. godinu (V izmjena)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača TR Euro Motor Goražde
- Izvještaj o provedenom postupku JN za Nabavku autoguma za potrebe općine
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana javnih nabavki Općine Pale za 2017. godinu (IV izmjena)
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Bijela Voda d.o.o. Prača
- Izvještaj o provedenom postupku JN Nabavka flaširane vode za piće za potrebe općine Pale
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana nabavki za 2017. godinu (IIII izmjena i dopuna)
- Izvjestaj o provedenom postupku JN
- Izvještaj o provedenom postupku JN
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca JKP Praca d.o.o. Praca
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjacaTehnometal d.o.o. Zenica
- Odluka o Izmjenama i dopunama Plana nabavki za 2017. godinu (II Izmjena )
- Odluka o izmjenama i dopunama Plana nabavki Općine pale za 2017. godinu (I Izmjena i dopuna)
- Izvještaj o provedenom postupku Kancelarijski materijal, ketridzi i toneri
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Kancelarijski materijal, ketridzi i toneri
- Izjestaj o provedenom2postupku JN za Restoranske usluge za 2017 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN -Nabavka sredstava za čišćenje za 2017 godinu
- Odluka izboru najpovoljnijeg ponuđača- Nabavka sredstava za čišćenje za 2017. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca Restoranske usluge za 2017 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN Odrzavanje programa racunovodstva za 2017 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN Održavanje programa maticnog ureda za 2017. godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN Osiguranje uposlenih, zgrade i imovine i sluzbenih motornih vozila za 2017. go9dinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca Itineris d.o.o. Tuzla Odrzavanje programa racunovodstva za 2017 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca Itineris d.o.o. Tuzla Odr__avanje programa maticnog ureda za 2017 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo Podruznica Gorazde Osiguranje
- Plan Javnih nabavki za 2017 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN – Utopljavanje zgrade općine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Utopljavanje zgrade općine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Telekom usluge za 2017-2018 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca – Usluge servisiranja racunarske opreme i fotokopir aparata za 2017 i 2018 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN Nabavka Goriva i maziva za 2017 i 2018 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca Nabavke goriva i maziva za 2017 i 2018 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN – Bankarske usluge Privredna banka
- Izvještaj o provedenom postupku JN – Bankarske usluge Union banka
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Bankarske usluge za 2017 godinu
- Izvještaj o provedenom postupku JN Eletrifikacija naselja Kamenice
- Izvještaj o provedenom postupku JN Pruianje geodetskih usluga za zgradu socijalnog stanovanja u Opiini Pale FBiH.
- Izvještaj o provedenom postupku JN Rekonstrukcija i sanacija NN mreie dijela TP KamenicaOpitina pale RS
- Izvještaj o provedenom postupku Nabavka radunara i opreme
- Odluka o dodjeli ugovorhttps://praca.ba/wp-content/uploads/2015/12/Izmjene-i-dopune-Plana-JN-za-2016-godinu.pdfa All $ Office doo Sarajevo
- Odluka o dodjeli ugovora Geometar – Agencija za geodetske poslove Sarajevo
- Odluka o vanplanskoj nabavci
- Izmjene-i-dopune-plana-jn-za-2016-godinu
- Obavjeatenje-o-dodjeli-ugovora-jkp-prara-d-o-o-prara-ugradnja-sifonskog-prelaza
- Obavjeatenje-o-dodjeli-ugovora-okac-d-o-o-gorazde-javna-rasvjeta-naselja-prara
- Obavjeatenje-o-dodjeli-ugovora-okac-d-o-o-gorazde-nabavka-materijala
- Obavjeatenje-o-dodjeli-ugovora-zavod-za-vodoprivredu-d-d-sarajevo-nadzor-nad-izgradnjom-kolektora-u-naselju-praca
- Odluka-o-dodjeli-ugovora-okaac-d-o-o-gorazde-javna-rasvjeta-naselja-prara-do-zgrade-jkp-prara
- Odluka-o-dodjeli-ugovora-okac-d-o-o-gorazde-rekonstrukcija-i-sanacija-nn-mreze-dijela-tp-kamenica-opatina-pale-rs
- Odluka-o-dodjeli-ugovora-zavod-za-vodoprivredu-d-d-sarajevo-vrsenje-nadzora-nad-izvodjenjem-radova-izrade-glavnog-kolektora-otpadnih-voda-u-naselju-praca-opcina-oale-f-bih-ii-faza
- Odluka o dodjeli ugovora Okac d.o.o. Gorazde -Nabavka materijala
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđaća JKP Praca doo Praca
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđaća Okac doo Gorazde
- Odluka o poništenju postupka
- Odluka izmjene i dopune plana JN za 2016 godinu II izmjena
- Tenderska dokumentacija za restoranske usluge i usluge posluzivanja hrane
- Odluka o dodjeli ugovora Itineris d.o.o. Tuzla
- Odluka o dodjeli ugovora Itineris d.o.o. Tuzla – Matični ured
- Obavještenje o dodjeli ugovora Itineris d.o.o. Tuzla – Matični ured
- Obavještenje o dodjeli ugovora Itineris d.o.o. Tuzla – Budžet i finansije
- Odluka Pobjeda sigurnost d.o.o. Goražde
- Obavještenje o dodjeli ugovora Pobjeda sigurnost d.o.o. Sarajevo
- Odluka o poništenju postupka javne nabavke
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obavještenje o dodjeli ugovora Grupa ponuđača Sendo d.o.o. Sarajevo i Inzio d.d. Tuzla
- Odluka o dodjeli ugovora Zavod za vodoprivredu d.d. Sarajevo
- Obavještenje o dodjeli ugovora Zavod za vodoprivredu d.d. Sarajevo
- Odluka EDI-Ing
- Obavještenje o dodjeli ugovora EDI-ING d.o.o. Donji Vakuf
- Odluka izmjene i dopune Plana JN za 2016. godinu
- Odluka i Plan JN za 201612042016111332_00001
- Odluka o pokretanu postupka31032016094146_00001
- Obavještenje o dodjeli ugovora Defter d.o.o. Sarajevo – Kancelarijski materijal
- Obavještenje o dodjeli ugovora MakroMikro d.o.o. Sarajevo – ketridži i toneri
- Odluka o dodjeli ugovora Peštan d.o.o. Laktaš
- Obavještenje o dodjeli ugovora Peštan d.o.o. Trn-Laktaši – Nabavka PP Korugovanih cijevi fi 300 SN8
- Konkurentki zahtjev – DEPONIJA Općina Pale FBiH ponovljeni postupak
- Odluka o dodjeli ugovora Okac d.o.o. Goražde
- Odluka o dodjeli ugovora GPD Drina d.d. Goražde
- Obavještenje o dodjeli ugovora o nabavci betonskih revizionih okana – šahtova promjera 1000 mm ulaz+ulazizlaz DN 300
- Obavještenje o dodjeli ugovora o izvođenju radova na sanaciji dijela puta za industrijsku zonu Hrenovica
- Odluka o poništenju postupka javne nabavke
- Izmjene plana javnih nabavki općine Pale FBiH za 2015. godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača -Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo podružnica Goražde
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača -GP Ing d.o.o. Sarajevo – put Radačići
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Union Banka d.d. Sarajevo i Privredna banka Sarajevo d.d. Sarajevo – banka
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – JKP Prača d.o.o. Prača
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Itineris doo Tuzla matični ured
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Itineris d.o.o. Tuzla – trezor I finansije
- Obavještenje o dodjeli ugovora Održavanje programa za trezor, buet i finansije
- Obavještenje o dodjeli ugovora Održavanje programa za matični ured
- Obavještenje o dodjeli ugovora o vršenju usluga unutarnjeg platnog prometa
- Obavještenje o dodjeli ugovora o Sanaciji putne komunikacije Podgrab-Radačići, oštećene obilnim padavinama u maju 2014. godine
- Obavještenje o dodjeli ugovora o Osiguranju “zgrade i opreme”, “kolektivno osiguranje uposlenika” i “osiguranje službenih motornih vozila”
- Obavještenje o dodjeli ugovora o Izvođenju radova na izgradnji tri nadstrešnice
- Predmjer reviziona okna
- Predmjer korugovane cijevi
- Konkurentki zahtjev – reviziona okna
- Konkurentki zahtjev – korugirane cijevi
- Tehnička specifikacija puta za industrijsku zonu
- Konkurentki zahtjev – sanacija puta za industrijsku zonu
- Obavjestenje o nabavci br:829-7-2-3-3-2/15
- Ugovor o izvodjenju radova na izgradnji nadstresnica i opremanje lokacija kontejnerima za odvojeno odlaganje otpada na podrucju opcine F BiH
- Plan javnih nabavki opcine Pale F BiH za 2015. godinu.doc
- Odluka o izboru izvodjaca.pdf
- Dodatno objasnjenje.pdf
- Skice nadstresnica.pdf
- Tenderska dokumentacija za nadstresnice i kontejnere.pdf
- Tenderska dokumentacija za sredstva za ciscenje za 2013. godinu
- Tenderska dokumentacija za servisiranje opreme i odrzavanje programa za 2013. godinu
- Tenderska dokumentacija za osiguranje za 2013. godinu
- Tenderska dokumentacija za odrzavanje vozila za 2013. godinu
- Tenderska dokumentacija za naftu i auto gume za 2013. godinu
- Tenderska dokumentacija za kancelariski materijal i ketriđe za 2013. godinu